info
Welcome! Find here the latest fashion trends hot off the runways,celebrity style,fashion and beauty tips AND shows you where to shop for affordable clothing and accessories inspired by the runway. It's runway fashion on a budget!

NAKED FASHION, FULLY CLOTHED

You are here: Home / Weight loss / Dieta Rina sau dieta de 90 de zile

Vezi mai multe diete

Dieta Rina sau dieta de 90 de zile

„VOI ÎNCEPE DE MÂINE!"

Aceasta este o afirmatie pe care aceia dintre noi „înzestrati" cu surplus de greutate corporalã o folosesc prea des drept scuzã si alinare. Stim însã bine cã acele kilograme în plus sunt o povarã pe care corpul nostru o poartã zi de zi si ne dorim sã scãpãm de ele odatã pentru totdeauna.

Rina's 90 Day Diet Plan

World Health Organization (WHO)

avertizeazã cã obezitatea este o problemã complexã, fiind afectiunea cea mai des întâlnitã în epoca modernã, si cã necesitã tratament neîntârziat. Insã, în întreaga lume, a fost si este încã perceputã ca o problemã preponderent din punct de vedere estetic sau, cu alte cuvinte, „Supletea dominã!".

Existã încã persoane care nu constientizeazã efectele negative pe care obezitatea le are asupra sãnãtãþii si stãrii lor de bine.

Unele persoane chiar considerã obezitatea un semn al sãrãciei. Totusi, este de asemenea adevãrat cã persoanele înstãrite tind sã mãnânce în exces.

Multe persoane au gãsit deja o modalitate de a fi în echilibru cu nevoile corpului lor, adaptându-si dieta si exercitiile fizice pentru a duce o viatã echilibratã. Pentru multi dintre ei, Rina's 90 reprezintã exact ceea ce cãutau.

Succesul lor este de admirat. Entuziasmul acestor oameni fatã de regimul propus de noi ne-a determinat sã elaborãm planul de alimentaþie pe trei luni; pe de altã parte, ne-au stimulat si semnalele primite de la cei care au renunþat la dietã, desi începuserã sã slãbeascã. Ei au spus cã au renunþat deoarece le-au lipsit ideile de meniuri variate specifice dietei si, în consecinþã, s-au sãturat de monotonia meselor pe care le mâncau.

Provocarea noastrã a constat în alcãtuirea unui meniu variat si complet pentru cele 3 luni, astfel încât cei care încep aceastã dietã sã reuseascã sã slãbeascã sãnãtos si ulterior, sã îsi mentinã cu usurintã noua siluetã.

Respectarea regulilor alimentare în ordine zilnicã exactã, respectarea orelor de masã si a combinatiilor de alimente propuse, consumul unei cantitãti suficiente de apã si exercitiile fizice regulate sunt principiile de bazã ale acestui regim alimentar.

Succesul depinde exclusiv de dumneavoastrã.


PERIOADE ZILNICE DE DIGESTIE

Multe teorii si opinii din diferite surse sustin acelasi lucru: este de o importantã majorã programarea meselor astfel încât organismul sã poatã functiona si sã se refacã la capacitatea sa maximã.

Experienta cititorilor Rina's 90 confirmã faptul cã cea mai bunã modalitate este de a respecta trei perioade diferite zilnice:

Perioada de purificare dureazã de la ora 4:00 a.m. pânã la prânz. Pe durata acestei perioade, este recomandat sã mâncaþi fructe sau legume si sã beþi multe lichide (apã sau ceai neîndulcit).

Cea de-a doua parte a zilei, perioada de ingestie, dureazã de la prânz pânã la ora 20:00. Aceastã perioadã este destinatã prânzului si cinei. Nu conteazã atat de mult cantitatea de alimente ingeratã cât aspectele legate de combinarea acestora si intervalul între mese.

- în zilele de proteine, trebuie sã existe un interval de cel puþin 4 ore între prânz si cinã.

- în zilele de amidonuri si în zilele de carbohidraþi, pauza între prânz si cinã trebuie sã fie de minim 3 ore.

- în zilele de vitamine, puteti mânca din 2 în 2 ore.

Cea de-a treia perioadã zilnicã este denumitã perioada de digestie si dureazã de la ora 8:00 p.m. pânã la ora 4:00 dimineaþa.

Pe durata acestei perioade, trebuie sã vã abtineti de la orice fel de mâncare!


STILURI DE GÂTIT

Atunci când gãtiti, folositi uleiuri de calitate, diferite condimente si ierburi aromate. Nu vã fie teamã sã încercati gusturi. Nu folositi prea multã sare si adãugati-o chiar înainte de a începe sã mâncati.

Multe retete din acest ghid contin usturoi. Totusi, dacã nu vã place gustul usturoiului, acesta poate fi pur si simplu eliminat din retetã. Acelasi lucru este valabil si pentru ajvar (condiment din ardei rosii, vinete, usturoi si chili, folosit ales în bucãtãria balcanicã). De obicei, ajvarul se gãseste în supermarket-uri, magazine alimentare; în cazul în care acesta nu este disponibil, poate fi înlocuit cu pastã de rosii.


FRUCTE SI LEGUME INAINTE DE PRANZ

Micul dejun nu se schimbã pe parcursul celor 90 de zile de regim: înaintea prânzului, la interval de 2 ore se pot consuma fructe sau legume. Le puteti combina dupã gust. Pentru o mai bunã digestie, puteti consuma separat diferite tipuri de fructe. Puteti mânca fructe proaspete sau uscate, legume proaspete, seminte, nuci si sucuri din fructe si legume. Pentru un plus de varietate, adãugati fructe uscate în meniul dumneavoastrã.

Sucurile nu trebuie sã continã zahãr si se recomandã în special sucul proaspat. Dacã aveþi un storcãtor de fructe, profitati din plin de acesta.

La începutul regimului este posibil sã doriti sã mâncaþi mai multe fructe sau legume deoarece poate apãrea senzatia de foame.

Pe mãsurã ce organismul vostru se adapteazã nouluiregim, senzatia de foame se va diminua treptat. Fructele su mai bune! Puteþi consuma fructele preferate sau legume proaspete, necondimentate.

Fructele uscate sunt permise; o mânã de fructe uscate la o masã va fi suficient. Acestea vor avea un gust aromat dacã sunt înmuiate deoarece vor putea fi mai ussor mestecate. Fructele uscate trebuie întotdeauna spãlate înainte de a fi înmuiate, astfel încât apa în care au stat sã poatã fi folositã ca bãuturã. Cãutati fructe uscate care nu contin sulf.

In zilele de vitamine, puteti consuma, de asemenea, seminte si nuci. Cumpãrati un pachet de 100 grame si împãrtiti continutul în patru portii. Nucile si semintele sunt bogate în grãsimi, iar consumul excesiv de grãsimi nu este bun pentru sãnãtate, chiar dacã acestea provin din legume. Nu sunt permise nucile si semintele prãjite si sãrate. Dacã nu vã plac nucile si semintele, le puteþi înlocui cu fructe uscate.


Ziua 1 - ZIUA DE PROTEINE

PRANZ:

Alegeti intre carne de pasare, vita, porc, iepure, curcan, vanat, peste, fructe de mare, tofu (branza din soia) sau proteine de origine vegetala. Pe langa proteinele alimentare, preparati multa salata proaspata sau alte legume, la abur, inabusite sau sote - cat mai sunt inca crocante. Si nu uitati: o felie de paine si 0,3 litri de supa simpla, daca doriti. Beti supa la sfarsitul mesei. Nu combinati diferitele tipuri de proteine alimentare (carne si lactate, carne si oua sau lactate si ou).

CINÃ:

Aceleasi tipuri de alimente ca la prânz, cu excepþia supei si a pâinii. Dacã prânzul include carne, trebuie sã aveti carne si la cinã; acelasi lucru este valabil si în cazul celorlalte alimente alese pentru prânz. Cantitatea de alimente consumatã la cinã trebuie sã fie întotdeauna cât jumãtate din cantitatea consumatã la prânz.

Nu vã place pestele sau sunteti vegetarian? Zilele de proteine vã oferã o gamã variatã de sortimente. Profitaþi. Puteti înlocui carnea cu ouã, brânzã de vaci sau iaurt (inclusiv chefir si lapte acru), toate în aceeasi cantitate ca cea pentru carne.

Produsele lactate contin proteine si pot fi consumate numai în zilele de proteine. Frisca si smântânã, mascarpone sau brânza topitã conin putine proteine, de aceea nu sunt incluse în zilele de proteine. în plus, contin multe grãsimi; prin urmare, consumati-le cumpãtat.

Când faceti cumpãrãturile este de preferat sã alegeti produse al cãror cotinut este benefic pentru sãnãtate (continut scãzut de grãsimi, grãsimi de calitate, bun pentru inimã, etc; încercati sã verificati toate informatiile).


Ziua 2 - ZIUA DE AMIDONURI

PRÂNZ:

Consumati legume cu un continut bogat în amidon: fasole, mazare, soia, linte, nãut, orez sau cartofi, crupe de hriscã (sau soia), mei, alte cereale (fierte, înãbusite sau sotate în cât mai putinã grãsime). Aceste alimente ie puteti asorta cu salate si legume. Puteti mânca doar o felie de paine.

CINÃ:

aceleasi alimente ca la prânz, totusi în cantitãti mai mici si fãrã pâine.


Ziua 3 - ZIUA DE CARBOHIDRATI

PRÂNZ:

Meniul din ziua de carbohidraþi poate include terci de hriscã sau de porumb, mãmãligã, cuscus, diferiti fulgi si terci sau feluri de mâncare din cereale mãcinate. Puteti alege orice tipuri de paste sau pizza cu legume sau ierburi aromate si, de asemenea, alte aluaturi (covrigi sãrati, baghete sãrate, biscuiti, grisine si alte produse de panificatie fabricate din aluat fãrã drojdie) prãjituri. Sunt permise sfecla rosie si salatele din rucola, varza, salata verde, sau castraveti.

CINÃ:

O felie de tort sau 3 produse de patiserie la alegere ori aceeasi cantita biscuiti sau 3 cupe de înghetþatã si obligatoriu, 4 bucãtele de ciocolatã neagrã. Dacã nu vã dati în vânt dupã dulciuri, rãsfãtati-vã cu biscuiti sãrati sau o felie de pizza ... si obligatoriu 4 bucãtele de ciocolatã neagrã.


Ziua 4 - ZIUA DE VITAMINE

In ziua de vitamine, fructele si legumele intrã în meniul fiecãrei mese. Combinarea fructelor este lãsatã la latitudinea dumneavoastrã; totusi, este de preferat sã consumati un singur fel de fructe la o masã. De asemenea, puteti consuma fie fructr uscate, seminte si nuci.

Pentru a beneficia cât mai mult de vitaminele din fructe, acestea trebuie consumate proaspete si cu coajã; sunt, de aseme permise compoturile din fructe, fructele pasate, supele din fructe si legume si fructele coapte.

Dacã nu vã plac fructele, combinati-le sau înlocuiti-le cu legume proaspete simple (fãrã sosuri).


ZIUA DE APA

O datã pe lunã, obligatoriu dupã o zi de vitamine (o datã la 29 de zile) urmeazã o zi de apã, dupã care începeti din nou cu o zi de proteine. In zilele de apã veti bea numai apã.

Dacã nu vã puteþi abþine de la mâncare, preparaþi o supã de legume sau sucuri din fructe sau legume proaspete (sau sãriþi peste ziua de apã).

Apa este indispensabilã; trebuie sã beti în fiecare zi.


BAUTURI

Beti cel putin 2 litri de apa pe zi, de preferat mai mult. De asemenea, beti ceai si sucuri de fructe sau legume.

- Retineti cã sucurile de fructe si legume constituie o masa.

- Puteti bea o cafea fara zahar. Incercati cafeaua boabe.

- Consumul de alcool incetineste procesul de pierdere in greutate.


Nu uitati:

Pentru ca dieta sa aiba succes, respectati ordine zilelor din acest meniu disociat. Alternati zilele dupa cum scrie mai sus, nu sariti peste nici o zi, nu le schimbati ordinea si nu uitati de ziua cu apa. Peste toate acestea puteti consuma ceai si cafea cat doriti, dar va recomandam sa consumati doar dimineata cafea, cel mult doua cesti de ceai neindulcit pe zi si restul apa, pentru ca apa este cel mai bun lichid pentru slabire.

Dieta Rina dureaza 90 de zile, iar fiecare a 29-a zi este de detoxifiere (practic este ziua 29 si ultima zi din dieta).


TREBUIE DOAR SÃ ÎNCEPETI!

Urmãtoarele pagini oferã meniuri pentru fiecare zi de regim. Vã rugãm, reþim pe lângã tipul alimentelor („combinarea alimentelor") ºi cantitate, sunt la fel de importante urmãtoarele:

-programarea meselor conform orarului sugerat.

-consumul unor cantitãþi suficiente de lichid (apã, ceai neîndulcit, sucuri proaspãt stoarse).

-exerciþiile fizice (regulat, cel puþin 30 de minute pe zi, dacã este posibil).

-sã vã bucuraþi de compania persoanelor care vã susþin (membrii familiei, prieteni, forumuri etc).


Idei de retete pentru dieta Rina:


MIC DEJUN

-2 portocale sau 2 kiwi etc. Nu vã înfometaþi. Serviti gustãri bogate în vitamine, din douã în douã ore pânã la prânz (fructe sau legume proaspete simple).

Insã atentie, numai pâna la ora pranzului.

ZIUA 1 PROTEINE


Participati la discutie:

Ati incercat dieta Balerina? Spuneti-ne parerea dumneavoastra, intr-un un mesaj mai jos:

Stay connected

"LIKE" BlondeFashionista for immediate access to the latest celebrity styles&reports on the hottest runway trends!


POPULAR TAGS
Wedding dresses Weight loss Prom Home decor ideas Trends Shopping Travel Ad Campaigns Makeup Fashion Shows Kids fashion
RELATED POSTS

7 Mai 2014

Men with style
Read More >>

6 Jun 2014

Red-carpet fashion
Read More >>

Celebrity fashion style & Style icons
Read More >>

4 Aug 2014

Street style fashion
Read More >>

4 Aug 2014

Fashion for kids
Read More >>

Fashion in movies
Read More >>




Sponsors



Recommended blogs
Blonde Fashionista
Find here the latest fashion trends, celebrity style, fashion and beauty tips.
Read More >>

Luxury Lifestyle & Design
Latest interior design trends, modern, new design trends and fresh design ideas.
Read More >>

Wedding dresses and trends
Your ultimate resource for wedding dresses & wedding inspiration.
Read More>>